Melayu Boleh Tomok Juara One In A Million

Baru-baru ini, pertandingan One In A Million telah melabuhkan tirainya. Boleh dikatakan, pertandingan yang menawarkan hadiah 1 juta ringgit kepada pemenang ini telah melalui satu musim yang paling hangat dalam sejarah pertandingan tersebut.

Seperti biasa, hanya tiga orang pelajar sahaja yang berada di Final iaitu Tomok, Aweera dan Esther. Kali ini dua orang lelaki Melayu berada di final seperti pada musim pertama. Melayu Boleh!!! Final kali ini agak berbeza dengan musim-musim sebelum ini. Jika sebelum ini juara One In A Million ini adalah wanita, kali ini juaranya adalah lelaki pula dan merupakan seorang artis. Tomok adalah juara One In A Million.

Siapa kata lelaki Melayu tidak boleh menang One In A Million? Tomok telah membuktikannya. Melayu Boleh !!! Tomok juga telah mengubah segalanya apabila merupakan satu-satunya artis yang berjaya memenangi One In A Million sekaligus mengubat kekalahan artis-artis sebelum ini.

Selain itu, Tomok juga boleh dikatakan Jutawan sekarang ini kerana berjaya memenangi hadiah 1 juta itu. Tahniah sekali lagi kepada Tomok. Semoga anda terus berjaya di persada seni ini. Melayu Boleh

  © Copyright 2009 for SEO Contest Melayu Boleh

Back to TOP