Buat Duit Dengan Hypro

Salam Sejahtera Satu Malaysia...Melayu Boleh!!!

Hari ini aku nak kongsi satu program buat duit dengan anda semua. Program ini aku dah join dan dalam masa yang singkat aku dah berjaya dapat RM250. Sebenarnya, program ini dinamakan HyproBulkSMS. Hyprobulksms ni menawarkan servis untuk menghantar sms secara pukal.

Bagaimana anda menjana wang dengan HyproBulkSMS?

Senang sahaja. Ada 3 pakej yang ditawarkan. Pakej-pakej tersebut ialah:

1)Pakej RM250
2)Pakej RM500
3)Pakej RM1000

Untuk pakej RM250, katakan anda dapat taja dua orang, maka setiap orang anda akan diberi 50%. Jadi taja dua orang dah balik modal tidak termasuk kos sms. Orang ketiga dan seterusnya yang anda taja, anda akan diberikan 60%. Itu baru antara pelan buat duitnya. Sebenarnya ada banyak lagi cara. Anda boleh rujuk website ini.

Kalau pakej RM500 dengan RM1000, orang ketiga dan seterusnya anda akan diberi 100% komisyen. Bayangkan, 100% komisyen, anda akan dapat RM500 seorang bagi pakej RM500.

Mengapa saya sarankan anda untuk join?

Kerana upline ini adalah seorang yang mempunyai ilmu dalam mempromosi. Anda boleh mendapat support daripadanya. Ebook akan dibekalkan dan anda boleh bertanya apa-apa sahaja kepada upline anda. Sebenarnya, anda tidak perlu cari orang, orang sendiri yang akan cari anda. Jika anda berminat, marilah join dan buat duit.

  © Copyright 2009 for SEO Contest Melayu Boleh

Back to TOP